Saturday 7 January 2017

Gentle Deep Foaming Cleanser Shaklee Memang Terbaik

Gentle deep foaming cleanser ni memang best. Dulu pernah jugak saya bertukar kepada jenama lain, kononnya la tengok iklan yang best2, terpengaruh jugak. Pastu kebetulan cleanser shaklee ni abes. Tapi memang tak boleh jugak, tak best bila guna yang lain. Kena jugak beli gentle deep foaming cleanser yang super best ni. 


Cleanser ni boleh guna 2 kali sehari. Sekali waktu pagi dan sekali lagi waktu malam. Ia mengandungi ekstrak rumpai laut yang boleh menghilangkan kekotoran seharian, membuang sel-sel mati dan menegangkan kulit. Pencuci yang tidak mengandungi buih sabun ini kaya dengan bahan pelembap seperti kacang soya yang dapat menyeimbangkan kesihatan dan kelembapan kulit. Bahan lain seperti alga hijau bertindak menyahtoksin dan melembapkan kulit. Manakala strawberry begonia pula membantu mencerahkan dan menyeimbangkan pigmen. 

Satu lagi, cleanser ni tahan lama tau. Dalam 7 bulan gitu baru abes walaupun guna 2 kali sehari. Guna sikit je pun dah rasa bersih sangat muka ni. Memang alah beli menang memakai betul tau cleanser ni. 
Kena la cuba dulu, baru tau k.



Dapatkan produk Shaklee dari saya dengan harga yang menarik
COD area Dungun 
Farida 019.9425608


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to diari vitamin saya
Designed by UMIESUEstudio 2015