Tuesday 3 June 2014

Ikhtiar dan usaha dengan Set Kesuburan Shaklee

Kesihatan diri sama ada lelaki atau perempuan yang menentukan sama ada anda mampu menghasilkan sperma yang sihat bagi si suami dan telur yang matang bagi isteri. Kebiasaannya pasangan yang dah bekahwin setahun tetapi belum mendapat cahaya mata dinasihatkan agar berjumpa dengan pakar untuk pemeriksaan lanjut. 

Jom kita intai2 set Shaklee yang boleh diamalkan oleh pasangan yang mahukan zuriat. Mana la tahu, jika sebelum ini dah bermacam2 ikhtiar dilakukan, mungkin Shaklee berkesan dengan anda. 



GLA COMPLEX

  • Diamalkan oleh wanita, terutamanya yang mengalami masalah haid tidak teratur. Gamma Linolenic Acid membantu wanita hasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti, yang juga dikenali sebagai 'egg white cervical mucus'. Cecair serviks jenis ini sangat subur, nipis, berair, cerah dan likat, dan membantu sperma berenang terus ke uterus, ke tiub fallopio dan ke ovum.

ALFAFA COMPLEX 

  • Diamalkan oleh wanita , teutama bagi mereka yang 'merasa sakit ketika bersama', bantu atasi keputihan, senggugut, haid tidak teratur, dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak sebagai kacip fatimah)


VITAMIN E & SELENIUM

  • Tekenal sebagai vitamin cinta. Selain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel2 baru, ianya juga mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelakian dan menyuburkan organ reproduksi lelaki dan wanita. Sebanyak 50% selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel dan duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui ai mani.


ZINC COMPLEX 

  • Bagi lelaki, zinc sangatlah penting bagi proses pembentukan hormon testosterone, bantu kekalkan jumlah air mani, bantu kekalkan paras testosteron yang sesuai, serta memberikan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum. Zinc juga berperanan dalam pembentukan genetik iaitu pada DNA. Secara keseluruhannya zinc ini membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat. 

Testimoni saya sendiri selepas mengamalkan set basic ini selama sebulan



Dapatkan produk Shaklee dari saya dengan harga yang menarik
COD area Dungun 
Farida 019.9425608





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to diari vitamin saya
Designed by UMIESUEstudio 2015