Thursday 4 September 2014

Mealshakes membantu masalah sembelit, meningkatkan selera makan dan meningkatkan imun badan

Ramai yang bertanya, supplement yang mana sesuai untuk kanak-kanak. Comfirm saya akan sarankan mealshakes. Anak saya memang amalkan mealshakes setiap hari. Kenapa? Jom baca lagi.



Rayyan memang sembelit sejak kecil.Sebenarnya bila dia start je solid food dia memang alami masalah ni. Tapi start umur setahun makin menjadi-jadi. Saya mula berikan mealshakes , campurkan dalam minuman dia atau kacau macam tu je pun boleh. Dun worry, rasanya memang sedap, seakan-akan rasa aiskrim vanilla. Alhamdulillah, kesannya memang terbaikk terutama dari segi kesihatannya. Sekarang, umurnya dah masuk 4 tahun, dan dia masih amalkan mealshakes. Camna saya buat? Lepas mandi petang, dalam kul 7 saya akan bagi susu formula + 1 sudu mealshakes. Erm kul 8pm ++ comfirm dia gi toilet buang air besar !! 

Mealshakes membantu  meningkatkan selera makan. Rayyan jugak yang jadi testimoni nya heheh. Umur setahun, berat dia 7.7kg je. Tak cukup makan ke? Dia tak de selera makan sangat. Bagi je mealshakes, berat dah naik. Erm sampai sekarang sangat 'sihat' tapi tak obes ye. Selera dia menjadi-jadi. Takpela nak, asalkan sihat dan dah tak sembelit. 

Mealshakes juga meningkatkan sistem imun anak, seterusnya anak akan lebih sihat serta jarang dijangkiti penyakit. Anak juga akan jarang demam bila amalkan mealshakes ni. Seingat saya, Rayyan cuma demam setahun sekali. Last sekali bulan puasa tahun lepas. Dan yang latest pas raya tahun ni. Ada jugakla setakat selsema tu kadang-kadang. Dan kalau dia demam, cuma 24 jam je. Esoknya dia dah ke taska semula. 

Jom tengok testimoni mealshakes..Percaya lah, mealshakes merupakan pelaburan yang bijak dan sihat untuk kesihatan anak-anak anda !

Mealshakes atasi masalah sembelit

Meningkatkan selera makan dan atasi morning sickness

Masalah sembelit

Meningkatkan imuniti badan

Meningkatkan selera makan


Dapatkan produk Shaklee dari saya dengan harga yang menarik
COD area Dungun 
Farida 019.9425608



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to diari vitamin saya
Designed by UMIESUEstudio 2015