Saturday 14 May 2016

Baby dah tak mengamuk lagi bila susu ibu dah banyak ?




Apa kata ibu menyusu dengan alfalfa ?

" Thanks kak, sebab berkongsi rahsia kebaikan vitamin Shaklee ni, walaupun hanya mengamalkan ESP + alfalfa shj, hasilnya...wauuuu sungguh tak sangka. Alhamdulillah" - Puan Naz

" Alhamdulillah ada peningkatan selepas mencuba alfalfa dan ESP. Kalo dulu asyik dapat 2-3oz sekali pump, sekarang dah dapat 4-5oz sekali pump. Dlm sehari leh dapat dalam 14-20oz berbanding 2 bulan sebelumnya hanya 10-15oz sehari " - Puan Safiyya

" Memang buat masa ni tak sempat nak buat stok sebab baby memanjang nak nyusu. Tapi dia pun dah x mengamuk sebab tak cukup susu. Kalo malam lagilah, susu mmg banyak. Nanti nak repeat order lagi alfalfa ni ye" - Puan Munirah

Dah ramai ibu menyusu berasa bahagia cenggini. Mana taknya, perjalanan penyususan ibu-ibu dah lancar, penghasilan susu ibu makin cepat dan banyak plak tu. Pastu ada plak hakak yang mengadu susu pun makin pekat. Haaa..nampak tak...best tak kalo camni?

Namun harus diingat ye, konsep supply & demand wajib diteruskan. Jadual pumping harus dijaga, pam at least 3x sehari. Minum air masak at least 3L sehari dan jangan lupa berdoa pada Allah agar dikurniakan rezeki susu yang mencukupi untuk anak.

Saya pun tak tau nak bagitau camna, tengokjelah gambar kat bawah ni. Ni gambar semasa saya menyusukan anak pertama saya ye. Nampak tak beza susu botol kanan dan kiri tu? Yang kiri tu tanpa mengamalkan Shaklee. Yang kanan tu saya amalkan set penyusuan Shaklee.



Set penyusuan Shaklee yang mana ye? Ada set budget dan set lengkap ye. Kalo nak set budget, cuma alfalfa + ESP. Yang ni memang superb la milk booster. Kalo nak complete set pun ada. Macam gambar kat bawah ni. 


set budget milk booster







Dapatkan produk Shaklee dari saya dengan harga yang menarik
COD area Dungun 
Farida 019.9425608





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to diari vitamin saya
Designed by UMIESUEstudio 2015