Saturday 20 September 2014

Vitamin mana yang dah saya telan dari pagi tadi ?

Jam menunjukkan pukul 11.04pm. Tak pernah pun berblogging sambil baring camni menunggu mata ni lelap.Malam ni cam rajin plak hehe. Nak merepek apa pun tak tau ni.

Meh saya story pasal vitamin shaklee mana yang saya dah telan dari pagi tadi. Saya ni setiap hari selalu berubah2 sebab ye la kadang2 terlupa, kadang2 balik kampung tak bawa balik semua,kadang2 kejar masa tak sempat tengok pun apatah lagi nak telan.

Bangun pagi tadi saya minum 1 sachet collagen, saya tambah 1 sudu kecik vivix. Erm rasa vivix kuat sampai tak rasa hanyir collagen tu. Untuk apa 2 jenis vitamin yang mahal ni? Hehe memang mahal tapi berbaloi. Dah masuk 3 series ni kenalah jaga muka ni tak nak la kedut2 ye dak, nak juga title awet muda hehe.Anjal2,montok2 gitu sana sini ahaks..

Pas breakfast saya amik vitalea,2 vita c yang dipatahkan (demam lom baik sangat lagi ni ), 1 nutriferon.opps saya memang jarang makan b complex ye sebab saya tak tahan bau nya. Alfafa 5 biji saya telan juga. Untuk maintain production susu saya ni utk si kecik waizz.

Pas lunch saya amik lg 5bj alfafa. Lecithin pun saya telan 4bj (saya ni suka hati je nak telan berapa). Malam plak saya telan lagi alfafa 5bj, lecithin 4bj.kan dah cakap saya ni suka hati je telan berapa.sebelum tido saya amik 2bj ostematrix, 2bj vita c,3 bj omega,1 bj vita e. ESP tak minum ke? Jangan amalkan ESP sebelum tido ye kawan2,nanti naik berat badan tu.

Pastu bolehla baring dengan amannya since budak 2ketul ni dah tido. So terhasil la entry merapu ni. Nak taruk picture apa ye? Godek2 jap cari pic menarik..gud nite kengkawan.


Aik kenapa pic ni? Nak bgtau kalo ada sesape yang nak bermasker tu bolehla try masker ESP + vita e. Bangun pagi rasa lagi cantik gitu.



Dapatkan produk Shaklee dari saya dengan harga yang menarik
COD area Dungun 
Farida 019.9425608


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to diari vitamin saya
Designed by UMIESUEstudio 2015