Sunday 5 October 2014

Cabaran blogging day 4 : Oh HERBLAX di hari raya haji

Selamat hari raya aidiladha. Bersiaran dari kampung hari ni. Hari ni mendung je, alhamdulillah.

Korang dah lunch ke? Biasa la di hari raya haji memang menu compem daging kan. Gulai la, masak merah, goreng,kicap...yang penting jangan berlebihan ye, kang naik darah tu.

Bercakap pasal makan banyak ni, jangan lupa makan herblax tau. Kenapa? Bagi flush semua lemak yang masuk tu. Makan 4biji sebelum tido. Telan sekaligus ye baru menjadi. Tapi saya ni tak suka makan malam herblax tu,saya biasa makan pagi pas breakfast. Pagi tadi pun saya dah telan 4biji herblax. Petang nanti confirm lega perut ni.


Lagi bagus kalau sebelum makan, telan lecithin. Bagi sekat lemak yang nak masuk tu. So takdela pas raya haji berat korang naik mendadak kan.



Apa kata kakak kita ni pas consume herblax ...



Dapatkan produk Shaklee dari saya dengan harga yang menarik
COD area Dungun 
Farida 019.9425608




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to diari vitamin saya
Designed by UMIESUEstudio 2015