Saturday 4 October 2014

Cabaran blogging day 3: Nak cite pasal Nutriwhite

Sehari menjelang Aidiladha..sekarang di kampung..sempat jugak menjengah blog..nak citer apa ye hari ni? Pasal Nutriwhite la..haa mesto ramai yang belum tau kan.

Semalam saya cod Vita E untuk customer. Balik rumah tengok dia ada whatsapp saya. Apa yang dia tanya? Dia tanya kulit muka saya smooth sgt, saya makan vitamin shaklee yang mana. Uh banyaknya kalau nak saya cerita sebab semua vitamin shaklee yang ada kat umah tu memang saya telan, dah ada depan mata kan.

Kalau untuk kulit memang saya tak pernah miss vita c & vita e. ESP saya tak setiap hari ambik. Since dah masuk 3 series ni, saya amalkan collagen + vivix selang sehari. Selain tu, saya guna skincare shaklee Nutriwhite. Saya guna complete set. Nutriwhite ni sangat la best. Ramai customer sukakan cleanser. Walaupun agak mahal tapi berbaloi sebab tahan sampai 7-8 bulan. Tak percaya? Jom try dulu.


Ni set Nutriwhite yang saya guna setiap hari. Cleanser, softener, essence dan lotion. Memang best sangat.

Ni plak gambar cleanser yang dah abes selepas 7bulan saya guna. My hubby pun ada satu tau.






Dapatkan produk Shaklee dari saya dengan harga yang menarik
COD area Dungun 
Farida 019.9425608


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to diari vitamin saya
Designed by UMIESUEstudio 2015