Wednesday 8 October 2014

Cabaran blogging day 7 : Bersyukur setiap hari

Jam sudah menunjukkan pukul 11.20pm. Mujurla sempat lg berblogging untuk hari ke7. Tamatla sudah cabaran saya berblogging selama 7hari. Dan saya akan teruskan selama sebulan,insyaallah.

Hari ni Alhamdulillah banyak rezeki untuk kami sekeluarga. Ramai yang order shaklee dan rejuvy. Bersyukur walau cuma ada seorang customer setiap hari. Hari ni banyak yang saya pos dan banyak juga yang saya c.o.d. Memang betul, dan saya nampak hebatnya jaminan Allah,menjemput rezeki itu mudah. Kena yakin !

Order dari customer hari ini

Hari ni jugak saya mendaftar untuk kelas fb ads secara online. Tak salah melabur sedikit untuk jangka masa panjang kan. Peruntukkan sedikit duit untuk ilmu dan promosi. Bukan senang berbisnes, ilmu kena cukup. Bukan main redah je. Semoga kelas ni betul2 bermanfaat. Siap ada praktikal lagi tau dan ada cikgu yang cek betul ke salah.

Ok la mata pun dah mengantuk. Anak2 syurga saya semua dah tido. Semoga hari esok lebih baik dari hari ini.




Dapatkan produk Shaklee dari saya dengan harga yang menarik
COD area Dungun 
Farida 019.9425608


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to diari vitamin saya
Designed by UMIESUEstudio 2015