Friday 10 October 2014

Cabaran blogging day 9 : Picit sikit Vitamin E tu, hilang ke parut?


Hari ni bercerita pasal Vitamin E la plak. Baru perasan tadi ada parut sikit kat kaki, tu yang terfikir nak hilangkan parut dengan Vita E. Boleh ke?




Bagaimana Vitamin E Shaklee boleh membantu menghilangkan parut dengan cepat dan berkesan? Vitamin E Shaklee memang dikenali sebagai vitamin untuk kecantikan kulit. Secara amnya Vitamin E Shaklee membantu untuk melembapkan kulit dan bertindak sebagai vitamin antioksidan yang mana ia akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan radikal bebas agar tidak rosak dan menyebabkan penuaan awal.Satu lagi kelebihan Vitamin E Shaklee adalah merawat parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif.

Cara mudah untuk hilangkan parut dengan Vitamin E Shaklee hanyalah dengan pecahkan kapsul vitamin E dan sapu pada kawasan parut setiap malam sehingga dapat kesan yang diingini. Satu botol Vitamin E mengandungi 120 biji, hanya makan sebiji sehari, sebotol vitamin E mampu tahan sehingga 4 bulan penggunaan. Jimat dan berbaloi. 

Untuk mempercepatkan lagi kuasa penyembuhan dan kesan parut, pelanggan juga disyorkan untuk ambil bersama dengan ESP. ESP membantu untuk memperbaharui sel kulit dan penghasilan sel kulit baru akan menjadikan kulit lebih cerah dan berseri. Pengalaman pelanggan-pelanggan kami sebelum ini mendapati parut lebih cepat pudar jika diambil bersama Vitamin E dan ESP.






Dapatkan produk Shaklee dari saya dengan harga yang menarik
COD area Dungun 
Farida 019.9425608



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to diari vitamin saya
Designed by UMIESUEstudio 2015