Thursday 2 October 2014

Saya sudah pandai merepek

Salam semua...tengok title macam ntah apa2. Tapi memang saya tengah belajar untuk merepek@berblogging setiap hari. Terfikir untuk cabaran blogging 30hari, tapi rasa macam tak tercapai oleh saya. Erm rasanya saya nak buat cabaran blogging 7hari je la,ahaks..aci tak macam tu? Ce tengok picture ni, kan betul dia cakap..sebab tu saya nak jugak try change rutin saya untuk berblogging setiap hari,at least 30min per day.


Buat entry baru memang best sebenarnya, cuma masa tu yang kita tak sempat kejar. So hari ni saya dah spent 30min untuk berblogging, dan sempat buat 2 posts. Wow, kita tengok esok camna ye..dan cabaran 7hari saya bermula..7hari je? Takpe la, dah berjaya,kita up lagi 30hari !

Jangan lupa ye tengok2 entry saya yang lain untuk info produk shaklee.LIKE my page jugak tau. Kang nanti ada give away terlepas plak heheh..

P/s : nak jugak jadi macam ni...kete apa la yang saya dpt nti eh..berangan je dulu tak salah..


Dapatkan produk Shaklee dari saya dengan harga yang menarik
COD area Dungun 
Farida 019.9425608



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to diari vitamin saya
Designed by UMIESUEstudio 2015